14. juunil Antoniuse moeetenduse raames avavad projekti Creative Bridge noored oma pop-up ala!
Pop-up alal saavad ennast ja oma loomingut tutvustada kevadel projekti Creative Bridge läbinud noored, kes on alles alustamas oma teekonda moe- ja disainimaailmas. Tegemist on platvormiga, mis annab noortele võimaluse esitleda oma esimesi tooteid, ideekavandeid ja loovlahendusi laiemale publikule.
Pop-up alal on esindatud erinevad moedisaini ja tootedisaini lähenemised, mis peegeldavad noorte loomingulist potentsiaali, isikupärast käekirja ning esimesi katsetusi reaalses disainitöös. Väljapaneku oluline osa on ka jätkusuutlikkus, näiteks kasutatakse toodete trükkimisel ja pakendamisel keskkonnahoidlikke lahendusi ning kogu väljapanek on loodud nii, et see oleks võimalikult väikese jalajäljega.
Siltide ja visuaalide puhul kasutatakse korduvkasutatavaid materjale, et vältida ühekordset tarbimist. Iga toote juures olev QR-kood annab külastajale võimaluse saada rohkem infot toote idee, loomeprotsessi ja autorite kohta, minimeerides vajadust paberkandjal trükiste järele.
Creative Bridge pop-up on koht, kus kohtuvad loovus, noorus ja vastutustundlik mõtteviis – see on inspireeriv ruum uute ideede ja tulevaste disainitähtede avastamiseks.
Pop-up on avatud 14. juuni kell 14-21 Eesti Rahva Muuseumis. Samal õhtul toimub ka Antoniuse moeetendus.
Üritus on osa Estonian Fashion Festivali lisaprogrammist.
Projekti rahastaja on Kesk-Läänemere programm, https://centralbaltic.eu/